У кошику порожньо!
У кошику порожньо!
Ще 10 років тому ходити за покупками вважалося неминучою рутиною. На шопінг витрачали години часу, який, наприклад, можна було приділити сім’ї та насолоді затишною домашньою атмосферою. В інтернеті вже купляли, проте тільки найсміливіші.
Онлайн-шопінг — це невід’ємна частина повсякденного життя сучасної людини. Щоб отримати все необхідне, варто лише мати доступ до інтернету. Жодних пошуків ідеального ТРЦ та втоми від багатогодинної ходьби магазинами.
Існує безліч сайтів, де за лічені секунди можна придбати все — від квитків на літак і телевізорів з плоским екраном до продуктів харчування, одягу, меблів, канцелярського приладдя, фільмів та, звісно, взуття.
Коли клієнт відвідує магазин в ТРЦ, він, швидше за все, погоджується з будь-якою ціною, що продавець вважає за задовільну (й вигідну для себе) та пропонує за певний товар. За допомогою інтернет-магазинів покупець порівнює ціни сотень різних постачальників та вибирає ті, які йому до душі та гаманцю.
На відміну від магазинів з певним графіком роботи, інтернет-магазини доступні в будь-який час, вдень та вночі. За це їм особливо вдячні батьки з маленькими дітьми, які хочуть присвятити весь вільний час розвитку дитини та іграми з нею, а не пошуку черевичків, які подобатимуться. Тепер це можна зробити, поки вариш малюку гречку — за декілька хвилин.
У споживачів в кишенях тепер є власні помічники. Боти та додатки для мобільних пристроїв дозволяють робити покупки навіть зі смартфонів та планшетів. Крім того, вони радять, допомагають порівнювати моделі та діляться чесною інформацією щодо вибраних товарів.
У групі "Дитяче взуття minimen.ua" в месенджері Viber було проведено опитування: “Як ви ставитеся до онлайн-шопінгу?”.
№ |
Як мами й тата могли відповісти |
Голоси |
1 |
Вже не сприймаю звичайний шопінг. Купляю виключно в інтернеті |
33% |
2 |
Нормально, купляю і там, і там |
27% |
3 |
Добре, проте щоразу хвилююсь, чи не обдурили мене |
34% |
4 |
Надаю перевагу класичному шопінгу в ТРЦ або на базарі |
6% |
Особлива привілегія для тих, хто активно користується здобутками діджитал-ери, — необмежена різноманітність товарів. Нею не можуть похизуватися навіть десятки поличок у фізичних магазинах.
З онлайн-шопінгом — ти завжди на шаг попереду.